Oldalak

2010. december 2., csütörtök

12.fejezet-A várakozás

Anakin szemszög

Bakker ez az én hibám ott kellet volna maradnom harcolni de jobban féltettem Annát a mesternél.De hát nekem olyan mintha az apám lenne tőle tanultam mindent az ég világon most meg ott haldoklik.Jól van Anakin szed össze magadat vissza kell vinni a csajokat hogy kipihenjék magukat már 48 órája fent vannak.-Indulhattunk???????-Anna oda jött hozzám és megölelt.Padmé meg se mozdult.-Padme gyere itt nem tehettünk semmit sem most az lesz a legjobb ha pihenjünk és várunk nem tudunk semmit sem tenni érte most csak bíznunk kell-Nagy nehezen felállt Padme is és elindultunk a szállás felé.A bejáratnál Yoda mester várt minket-Attól tartok hogy most sikerült Dooku-nak elérnie a célját.Képes volt a fejvadászait is felálldozzni.-Ezt nem nagyon értem mi sikerült neki?-De hát mi sikerült nem halt még meg Kenobi mester-Padmének a mondat végére elcsuklott a hangja.Gyorsan fel mentünk vacsiztunk és mindenki ment a szobájába aludni de kaptunk testőrséget.





Padme szemszög:

Olyan vagyok mint egy élő halott nincs kedvem semmihez vissza kell mennem látnom kell őt .Nekem vissza kell szöknöm muszály látnom őt kell nekem a közelsége.Nem bírom tovább.Amikkor kinéztem  az ajtón akkor Anakin és Anna összebújva feküdtek az ágyon.Nem baj lábujjhegyen átmentem a szobán és lépcsőn rohantam le.Persze hagytam levelet hogy a kórházba mentem.Futásnak eredtem és 10 perc múlva oda is értem.Az ajtónál megtorpantam hu nehogy már itt szarjak be gyerünk.Beléptem a szobába és ott feküdt Obi-wan csomó cső lógott ki belőle de megnyugodtam annyiban hogy él.Oda mentem hozzá és leültem a székre ami ott volt a az ágya mellet.Megfogtam a kezét ettől beindult a szívem majd kiesett.-Meg kell gyógyulnod kérlek nem hallhatsz meg most nem bocsáss meg nem vigyáztam rád eléggé pedig tudtuk hogy Dookunak rád fáj a foga.-nem tudom hogy miért de kibukott belőlem.Észre se vettem mikkor kezdtem el sírni de most már nagyon sírtam.Most már tuti hogy szerettem.5 éve elteltével végre itt van és most meg az a Dooku meg el rontja az egészet.Észre sem vettem mikkor felkelt a nap.Hirtelen beléptek a zajtón többen is megtöröltem a szememet hogy lássam kik jöttek be.Bejött Anakin,Anna,Emma,Joey és Windu mester. Vajon most mit akarnak?..

Windu mester szemszöge:


Beléptem a szobába és ott volt Kenobi mester és ott volt Amidala szenátor is aki fogta a mester kezét.-Nos láthatjátok szégyent valltunk mindnyájan.Nem sikerült megvédeni Kenobi mestert.Pedig tudtuk hogy merénylet várható ellene de azt nem hogy ilyen korán.Szóval az ifjú házasok menjenek el nászútra meg ilyenekre Amidala szenátor te vigyázol a mesterre Skywalker padawan te a szolgáló lányra és Amidala szenátora vigyázol én és Yoda mester megkeressük Dooku frófot.Kérdés van?Nincs helyes Mindenki csinálja a dolgát az erő legyen veletek.-Azzal kimentem a szobából....


Padme szemszöge:

Ez az most csak Obi-wan-nal kell foglalkoznom de nem tudom minek akasztják a nyakamba Anakint nem baj majd lerázom.Emmáék elmentek és Anakinék is most végre kettesbe lehetek a szerelmemmel.Hirtelen elkezdet mocorogni.Jajj de jó mindjárt felébred.Már öt perce várom hogy kinyissa a szemét mikkor végre hirtelen kipattantak a szemei.Levettem róla a csöveket,-Szia drágám sst ne beszélj most csak pihenj még ma haza szállítatlak és otthon vigyázok rád.-Rám mosolygott és kacsintott egyet nem bírtam tovább oda mentem hozzá és föléje hajoltam már csak pár centi volt az ajkaink között.....


Obi-Wan szemszög:


Kinyitottam a szememet és Padme volt ott fogta a kezemet.Csak annyit mondott hogy -Szia drágám sst ne beszélj most csak pihenj még ma haza szállítatlak és otthon vigyázok rád-ez volt minden vágyam hirtelen elvigyorogtam magamat és rá kacsintottam felkelt felém hajolt  már majdnem össze értek az ajkaink amikkor belépett az orvos.-Kenobi mester egy jó hír ma haza viszik és otthon ápolják egy bő óra múlva viszik -nah ez jó hír de most a legrosszabbkor jött de hisz én nem érek rá ilyenekkel meg keressem Dooku grófot amint tudok járni az 2-3 nap és indulok nem hagyhatom hogy bántsa Padmét amíg gyógyulok addig tuti hogy Padméval leszek és hogy ott mi fog történni azt a nyavalya tudja de már várom.






ui.:Remélem nem lett ez olyan rossz bár mostanában nagyon gyatrákat írhattok mert csak egy emberről tudok aki olvassa de hát nem tehetek róla hogy béna vagyok azért remélem hogy tetszik majd .

1 megjegyzés:

  1. szia!
    csak most olvastam el, de nagyon jó lett :D
    Örülök, hogy életben maradt :)
    Olyan édesek voltak Padame-val^^
    Siess a frissel!
    Puszii
    Dóri

    VálaszTörlés