Oldalak

2010. december 30., csütörtök

16.fejezet -A küldettés és karácsony

Pontosan sikerült oda érnünk a hangárba.Már vártak minket Emmáék.-Szép reggelt !!!!!!!!-Nektek is .-Akkor mehetünk is gondolom.-Beszálltunk a gépbe és indultunk is .Nehéz lehet Emmának hisz neki nincsenek szülei és látja most a férje örömét hogy mennyire várja hogy láthassa őket és együtt tölthessék a Karácsonyt.Joey örült de aggódott is ugyanis Dooku gróf hatása alatt van most a Navvo bolygó.-Ne féljetek ha Dooku megjelenik akkor majd mi elintézzük Ankinnal.-De hát múltkor is majdnem megölt téged.-aggodalmaskodott Emma és meg jelentek az első könnycseppek -De most nem egyedül küzdök meg vele hanem itt van az én nagyon tehetséges és kissé beképzelt padawanom.-Nem is vagyok beképzelt .-Na persze csak túl becsülöd magadat.-Jó párszor húztalak ki már a bajból mester .-ez igaz de ne felejtsd el kitől tanultál mindent éretlen tanítványom.-Látom jól el vagytok.Köszönöm hogy elkísértek minket most meg fel is vidítotok engem ez sokat jelent nekem.Obi te meg már sokszor meg mentetted az életemet köszönöm.-Azzal megölelt engemet.Joey is bejött.-Igen és az én életemet is megmentetted .Emlékszem még pár évvel ezelőtt hogy lebecsültelek még padawan korodba most már tisztelek és becsüllek.Sajnáljuk hogy elrontottuk a Karácsonyotokat.-Semmi baj az az igazság hogy mi most tartunk először Karácsonyt,mert a  jediknél nem nagyon szokás.-Láttam rajtuk hogy meglepődtek most.-És most kivel töltitek majd a karácsonyt ??
-Hát Padméval is Annával töltjük.-Remélem jó fog sikerülni és vissza érünk majd időbe.-Azt mi is mert lefejeznek minket ha nem érünk vissza.
Egy ideig csak néztem magam elé és azt vettem észre hogy kettesbe maradtam Emmával.Észre vettem rajta valami változást.-Nem tom mér de most valahogy más vagy mint szoktál.-Hát igen most egészen más vagyok és felszedtem pár kilót és már nem vagyok egyedül.-Nah ne te te gyereket vársz ??!!-Igen terhes vagyok !!-Ez nagyszerű gratulálok és megöleltem.-Obi én azt szeretném ha Padmé lenne  kereszt anya és te meg a kereszt apa olyan hálás lennék ha te lennél a keresztapja lenne kire felnéznie mert mi is felnézzünk rád.-Huh ez nekem a megtiszteltetés az anyját kereszt apa leszek köszönöm hogy rám gondoltatok.Hányadik hónapba vagy??-A negyedik hónapba vagyok és lány lesz. -Huh és mi lesz a neve???-Azt még nem tudjuk de szeretném ha te is ajáljanál valamit .-Oké majd gondolkodok rajta..
-Bejött Joey odamentem és kezet fogtam vele-Gratulálok barátom nagyszerű apa leszel.-Te meg nagyszerű kereszt apa.-Remélem de ahogy látom negyed óra és megérkezzünk.
-Anakin figyelj oda mindenre sötétséget érzek az erőbe félelmet és haragot figyelj oda.Jah és ne Don Huankodjál ne udvaroljál minden lánynak.-De mester én nem is szoktam olyat-Jaj Anakin ismerlek mint az rossz pénzt.
Mi egy kicsit később szálltunk le a gépről.-Gyere már Ankina és vigyázz a szemeidre ki ne essenek .-Könnyen meg találtuk az ebédlőt.-Jó napot Mr. és Mrs.Smith én Kenobi mester vagyok ő pedig a padawanom Anakin .-Kenobi tábornok micsoda megtiszteltetés kérem üljenek le . Esem hiszem olyan hálás vagyok amiért meg mentette a fiam életét és persze Emma életét.-Mrs.Smith kirohanására nem számítottam.-Ugyan hisz ez a  dolgom a béke őre vagyok.
Nagyon finom ebédet kaptunk.-Ha nem baj korábban indulunk ilyenkor leszokott jönni Dooku gróf is és nem akarok vele találkozni -Mr.Smith szinte remegő hanggal mondta.-Ahogy akarják.
Fél óra elteltével útra készen voltunk.Épp szálltunk be a gépbe amikkor megjött Dooku gróf.-Nah akkor Anakin eljött a mi időnk.-Ledobtuk a köpenyt és elővettük a lézerkardot.-Kenobi mester ejnye mit keressel itt ilyen messe Yoda óvobácsitól??-Hát azt nem kötöm az orrodra de áruló.-Anakin gyerünk most húzzunk el innen .-Bocs Dokku most más dolgunk van azzal eldobtam egy füst bombát és felszálltunk a gépre .A pilóták egyből kapcsoltak hogy indulás van és elindultunk.
Emma oda sietett hozzánk Obi jól vagy ? Minden rendben?-Persze nem harcoltunk vele nyugi lazíts a te állapotodnak nem jó az izgalom-Igazad van köszönöm hogy aggódsz értem és köszi hogy kisegítettél minket megint.-Ugyan semmiség csak az a gond hogy hosszabb úton kell mennünk mert követ minket de Artu tudja hogy merre kell menni most táplálja be a vezér egységbe.Ne félj biztonságba otthon leszel.
Már 2 napja utazunk az űrben .Már alig várom hogy vissza érkezzünk Corussan-ba .Holnap lesz Szent este.Még nem sikerült lerázni Dokku kémjeit.Meg kell néznem a többieket hogy ők hogy bírják az utat.Átmentem a többiekhez.Mindenki csak ült és bambult maga elé.Elő vettem a régi lézerkardomat ami elromlott leültem Emma mellé és elkezdtem bütykölni.-Hogy bírod az utazást?-muszáj volt valakivel beszélnem mert ideges voltam felmérgelt az hogy nem tudtam megjavítani a lézerkardot.-Hát nem túl jó senki sem beszél velem mert fél te meg el vagy foglalva azzal hogy vigyázol ránk.-Most itt vagyok beszélhetünk.Amúgy is ha számításaim helyesek akkor holnap délelőtt 10-kor érkezzünk meg.-Nah ez jó hír.De ne erről beszéljünk inkább beszéljük meg a kereszt lányod nevét mondj neveket.-Oké huh nem is tudom .Emma?
-Nem!-gyorsan rá vágta jobb ha nem kérdezek rá hogy miért .
-Oké!Lili??
-Nem rossz de nem az igazi!
-Akkor Amanda?
-Ki van zárva!!!
-Nos lássuk csak Angelika?
-Áhh az nem tetszik!!!!
-Mit szólsz a Vivienhez?
-Vivien SMith ez jó ez benne van a Top 5-be nálam most köszi ez eszembe se jutott.
-És a Bertához mit szólsz ?
-Azta az is tetszik nekem Berta Smith jól hangzik.
-Vanda ??
-Az se rossz!!!!!
-Akkor Olivia,vagy Bella az szép spanyolos név vagy Rebeka esetleg Krisztina .
-Nem rosszak te egy zseni vagy !!!!!Mit is kezdenék néküled.
-Vagy mit szólsz a Viktóriához, Bianka,Lola
-Nekem is nagyon tetszenek mind de szűkíteni kell majd azért és nem csak rajtam múlik a döntés de van egy ötletem  szűkítsük le top 10-re vagy top 15-re és Karácsony másnapján átmegyünk és szavazunk.De fontos nekem hogy te neked melyik tetszik legjobban.
-Oké de most aludjál kicsit mert már csak 8 óra és oda érünk köszi a beszélgetést nekem jól esett.
-Nem én köszönöm hogy ilyen jó barátom vagy és nekem tényleg tetszenek a nevek és majd  szűkítünk rajta.Most nagyon fáradt vagyok jó éjt!!
-Jó éjt !Álmodj szépeket!!!!
-Mindenki aludt inkább felváltottam a pilótákat hadd aludjanak.
Észre sem vettem hogy milyen gyorsan eltelt az idő kicsit elszundítottam természetesen robotpilótára volt kapcsolva.Nagyon fáradt vagyok.2 órát aludta össz-visz. Vissza adtam a pilótáknak a helyét.
-Jobb reggelt mindnenkinek !!!!!!!!-Köszöntem és leültem Emma mellé.-
Szörnyen festesz ki pihenned kéne mond csak aludtál te egyáltalán vagy egész éjjel vigyáztál ránk.-Hát 2 órát aludtam-Te meg vagy örülve muszáj beszélnem Padmé-val.-Nem kell beszélned rólam senkivel.Jól vagyok a munkámat végzem.Az a feladatom hogy biztonságba eljutasalak titeket Corussanba ahol majd Yoda mester fog várni titeket és megszervezi az őrséget amiről ne kérdezzetek mert nem tok róla semmit.Készüljetek kevesebb mint 1 óra múlva megérkezzünk.-Azzal elvonultam a pilóta fülkében.
Fél óra elteltével szerencsésen sikerült leszállni már mindenki leszállt amikkor én rávettem magamat a leszállásba nagyon fáradt vagyok.Alig állok a lábamon.De le kell szállni.Nagy nehezen leballagtam a hajóról sokan voltak ott de egyszer csak elsötétült körülöttem minden azt sem tudtam hol vagyok azt sem hogy fiú vagyok-e vagy lány.Csak azt vettem észre hogy otthon vagyok az ágyban.Padmé ott alszik a fotelba.De hirtelen felsíkiltott biztos rosszat álmodott.-Te lókötőt Emma elmondta hogy nem vigyázol magadra hogy 3 nap alatt 2 órát aludtál szégyeld magadat .-Bocsás meg felség meg tudnád mondani hogy milyen nap van ma és hány az óra ?-Szenteste van este 7 óra.-Akkor még nem késtünk le semmiről.-De a fiatalok feldísziteték a fát.-Nagyszerű de csak holnap kapod meg az ajándékokat .-Ahogy te is .-Ezt megbeszéltük.Boldog Karácsonyt!!!!-Boldog Karácsonyt!!!!!!-és már csókolt is olyan hevesen mint még soha nagy nehezen váltak csak el az ajkaink -többször kéne elmennem itthonról több napra-Nah azt már nem sehova sem engedlek téged.-Azzal megint lecsapott az ajkaimra.Egész este csókoloztunk míg el nem aludtunk egymás mellet.
Reggel olyan boldog voltam hisz Padmét láttam meg először aki egyből követelte az ajándékokat.Én is kaptam tőle természetesen.
Kaptam tőle új lézerkardtartó tokot új jedi köpenyt a régit már úgyis elhagytam és még egyébb apróságok aminek én nagyon örültem.Ezt a napot csakis kizárlólag Padméval töltöttem.Az este már sokkal messzebb merészkedtünk mint csókolozás.Már nagyon közel vagyunk egymáshoz mind lelkileg mind testileg.Másnap azonban kitört a botrány úgyanis nem tudtak szavazni arról mi legyen Emma kislányának neve.Ezt nem bírtam elviselni bementem a szobába teljesen össze voltam keveredve .Sőt a mai nap igen csak magányos vagyok az lesz a legjobb ha elhúzom a csíkot mindenkinek amúgyis meg kell keresnem Dokkut eljött az én időm indulás..


ui.Tudom van benne rengeteg helyesírási hiba azt most ne nézzétek de remélem tetszik majd aki olvassa 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése