Oldalak

2010. december 7., kedd

13.fejezet -December elseje

Már egy hete fekszem az ágyba és most egyedül vagyok végre .Felpattantam egész fura volt talpon lenni .Most senki sem tud ágyba kényszeríteni.Hirtelen be jött Padme átölelt -Tudtam hogy nem bírod tovább ágyba.-Nem bírtam ki vigyor nélkül-Hát most már nagyon jól vagyok tombol bennem az adrenalin .A többiek fent vannak már?
-láttam rajta nem tetszett neki hogy ennyire tele vagyok erővel-Igen díszítenek.-Minek mire készülsz???????-Tudod Kenobi mester milyen nap van????Esett amúgy a hó és annyit elárulok hogy hamarosan karácsony lesz és arra díszítenek .-Nem gondolhatod azt hogy mi még itt leszül Anakinnal karácsonykor.Épp elég időt vesztettünk a betegségemmel el kell kapnunk Dookut-Nem maradsz a seggeden nem mentek sehova Anakint hagyd békén nem is láttad milyen boldog Annával.-Akkor eldönti mit akar jedi lenni vagy családot alapítani .Ma este indulunk és pum -tum.-Azzal elszaladtam.Végre a friss levegőn.
Egész Corussan fel van díszítve mindenki a karácsonyra készülődik.De hát még csak elseje  van .Basszus de hülye vagyok megbántottam azt a csajt akit szerettek nah go vissza.Teljes erőmmel futottam.Amikkor felértem mindhárman ott voltak és elég aggodalmas képet vágtak.-Padme beszélhetnék veled négyszemközt gyere a szobámba.-nah mit mondjak neki szembe áll velem bronz haja olyan szépen simult a hátához.A barna szemében azt olvasstam ki hogy aggódik és nem érti mit akarok tőle.-Am hol is kezdjem jah igen kélrlek bocsás meg nem akartalak megbántani tudom hogy hülye voltam és ha nem is akarsz többet láttni megértem azt és akkor lemegyek mos trögtön de azért egy dolgot hadd mondjak el neked mielőtt elmegyek én szeretlek de nem csak úgy mint egy barátot...-ez hihetetlen el kezdtek poggyogni a könnyei és közben elpirult.-Te bolond de hogy haragszom és nem mész sehovva és é is szeretlek-közelebb jött hozzám ajjaj ebből mi lesz???HOzzám simult és pipiskednijje kellet hogy elérje a számat és egyszer csak belemerült a csókba hihetetlen nagy ámor volt nekem.De meg kellet szakítanom a csókunkat .Oda mentem az ajtóhoz és Anakin későn vette észre és ki csaptam az ajtót és ott volt a padawanom és a szerelme.-NAh jó van szerintem idejje ebédelni vagyis vacsizni.-elindultak a fiastalok az asztalhoz én még Padmét megállítottam-Este folytatjuk-rákacsintottam erre neki hatalmas nagy vigyor jelent meg a szájacskáján.Nagyon finom volt a vacsora én 3-szor szedtem.-Holnap elmegyünk a Jedi-templomba Anakin .-De minek ne menjetek kérlek nem bírnánk ha valami bajotok lenne-Sajnálom de hív minket a kötelesség mi jedik vagyunk védjük a köztársaságot.Amúgy ti meg szenátorok vagytok és holnap gyűlés lesz.-Most kínos csend következett.Nah ezt is elszúrtam. -De ígérjétek ha elküldenek valahova akkor Szent Estig megjöttök kérlek titeket legalább a Karácsonyt ünnepeljük közösen. -Oké mindent megteszünk hogy még 23-ra haza érjünk de nem ígérünk meg semmit.A vacsora végére hirtelen megjelent Yoda mester.-Szép estét mindenkinek.Fontos ügyben vagyok itt.Szükségünk van rád Obi-wan mester.Dooku elfogta Windu mester Emmát és Joeyt csak te tudod kimenteni őket kérlek legkésőbb holnap indulj el a és ha meg van a rejtek helyük üzenj és ott lesz az összes jedi kivéve a padwanodat neki itt kell maradni vigyázz a szenátorokra.-Úgy lesz mester holnap 10.óra körül indulok.Ha nem baj elviszem Artut is hasznomra lenne.-Persze vidd csak.Az erő legyen veled Kenobi mester további szép estét.-azzal elment.-Ne ne menj kérlek ne menj!!-Hárman könyörögtek egyszerre.-Sajnálom elmegyek segítek nekik és legalább Dookut is elkaphatom-De mester Dooku sokkal erősebb mint te csak egy másik jedivel tudod legyőzni.-Ne is reménykedj ifjú padawan te itt maradsz ez az első önálló feladatod úgyhogy csináld amit mond neked yoda mester és magadtól ne csinálj semmit.-Igenis mester úgy lesz-Azzal be mentem a szobába. Már jó idje csak feküdtem mikkor hirtelen kinyílt az ajtó.Padmé volt az hálóingbe elállt a lélegzettem.Oda feküdt mellém és hozzám bújt.-Ügye tudod jedi mester hogy mostantól egy nyugadalmas éjszakám sem lesz míg vissza sem érsz.-Persze hogy tudom de tudok magamra vigyázni ne izgulj és karácsonykor itt leszek és akkor csak te fogsz számítani nekem senki más.-Megígéred????-Meg én .Szeretlek-Én is -Már csókoltuk is egymást.Nagyon kell vigyáznom hogy ne legyen több csóknál.Észre sem vettem hogy már felettem volt és húzodot fel a hálóingje . Gyorsan fordultam vele egyet és most már én voltam felül. Nah jó van ennyi elég már nem bírom olyan kívánatos egy szépség van mellettem.Hirtelen elváltak az ajkaink és mindketten szedtük a levegőt mint az állat.-Aszem pihenni kéne .-Igazad van ki kell pihened magadat .- adott egy puszit és kiment a szobából.
Gyorsan el kell intéznem ezt a Dookut mert nem bírom sokáig Padmé nélkül de ahhoz pihenem kell ...

Remélem tetszik ez nem lett olya njó de már felakartam tenni nah véleményt kérek  puszi 
Ben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése