Oldalak

2010. december 28., kedd

15.fejezet-Karácsonyi előkészületek

Sötétség volt körülöttem,Hogy vagyok?Meg haltam talán?Hangokat hallok talán megörültem?Hirtelen kinyitottam a szememet és a szobámba fekszek csövek lógnak ki belőlem.Levettem magamról a csöveket és kikapcsoltam a gépeket.Hihetetlenül jól esett hogy állhattam vajon hányadika lehet van már 6-ka?Ott volt a falon egy naptár azon 20-ka volt .Ez biztos rossz nem lehet 20-ka . Most kel fel a nap gyorsan felöltöztem ott volt az asztalon a lézerkardom is .Amikkor kinéztem az ablakon nem hittem a szememnek fehér volt minden .Szóval már hó is van.Ki mentem a szobámból és hárman ültek az asztalnál a nappali szépen fel volt díszítve.Gyorsan nyakamra tekertem a barna sálamat és oda mentem az asztalhoz.Rájöttem hogy ők alszanak.Nem akartam felébreszteni őket de Anakin hirtelen felugrott és mindenki felébredt.-Mester neked pihenned kell .-A lányok le voltak fagyva.-Nem kell nekem pihennem jól vagyok mondjátok tényleg 20-dika van?-Igen mester 4 nap múlva szent este.-Azta neki akkor el kell intézni mindent.MI van kész idáig?-Semmi nincs kész Obi .-Oké akkor Anakin és én elmegyünk fát nézni és ajándékokat venni ti is menjetek el vásárolni és a vacsorához valót vegyétek meg am díszek vannak?-Igen van .Nekem tetszik a terv -Monta Padmé és adott a számra egy puszit.
-Mehetünk Anakin?-Igen mester .-azzal együtt elindultunk a lányokkal és út közben elváltunk.Menetem a padawanomal fáért.-Mond csak Anakin mi történt pontosan?-Hát mester túl erős volt Dooku neked és le szúrt 20 napig voltál kómában.Ma keltél fel hihetetlen vagy mester meg sem látszik rajtad hogy tegnap még mókába voltál.-Meg is jöttünk.-Szép havas időt kívánunk!!-Szép napot Jedi lovagok!Miben tudok segíteni?-Egy szép nagy fenyő fát szeretnénk venni.-Ez itt jó lesz akkor össze is kötözöm.-Köszönjük az meg felel.Mannyi lesz.100 nakterin lesz.-Köszönjük szépen .MI lenne ha először fel dobnánk a fát és utánam vennénk ajándékokat venni?-Jó lesz úgy mester .Szép fát vettél jó ízlésed van.-Oké akkor gyerünk vásárolni.Este meg elmegyünk az egyik klubba vacsorázni a lányokkal.-Nagyon megváltoztál mester-Csodálkozol hisz a halál torkából menekültem meg.?!Most a lányokat kell kárpótolni.-Bementünk egy ékszereshez én vettem Padménak egy gyűrűt és fülbe vallókat.Anakin is vett Annának .Aztán parfüm boltba is mentük vetem egy elég drága parfümöt Padménak és egyet Annanak is.Yoda mesternek könyveket vettem.ÉS csináltam neki egy másik lézerkardot.Haza mentünk még a csajok nem voltak otthon gyors becsomagoltuk az ajándékokat és eldugtuk őket.Nem sokkal később a lányok is megjöttek.Sok csomaggal.-Lányok mi szólnátok ha az egyik klubba vacsoráznánk?-Az csodálatos lenne .-Akkor mi keressünk egy klubbot és foglalunk asztalt amíg ti becsomagoljátok az ajándékokat.
-Épp hogy elindultunk Anakinal találtunk egy elég szimpatikus helyet ahol még énekelnek is majd .-Figyelj kérlek ne mond el a lányoknak de én az ünnepek után elmegyek és megkeressem Dooku grófot muszáj lesz megkeresem nem félelmitheti meg az embereket .De ezt ne mond senkinek kérlek.-Inkább menjünk a lányokért mert már sötétedik.-Amikkor  felértünk a lakásba a lányok már készülődtek.
Jó félóra múlva kijöttek .Gyönyörűen szépek voltak.Karon fogtuk őket és indultunk.Már sötét volt de a karácsonyi fények szépem világitoták ki Corussan városát.Elég hideg van és több méteres hó is.Lassan mentünk de kellemesen telt el.Padmé elmesélte összes karácsonyi élményét egészen 14 éves koráig tovább nem tudta mesélni mert oda értünk a klubhoz.Szép zene fogadott minket.Karácsonyi zene volt de szép.Rendeltünk kaját és italt egyszer csak Yoda mester és Windu mester jelent meg az asztalunknál.-Szép estét kívánok nektek!Kenobi mester bocsánat hogy megzavarom a vacsorát de holnapra feladatod kell hogy adjunk és most a padawanod is mehet veled.Csak Emmáékat kell elkísérned a családjához utána meg vissza kell kísérned csak akkor a család is itt lesz ígérem 24-re vissza érnek.-Igen is mester meg lesz akkor azt üzenem hogy holnap 10-kor a hangárnál.-Köszönöm Kenobi mester további szép napot .-Amint elmentek a mesterek hirtelen nagy feszültség lett az asztalnál.Nyilván nem tetszet nekik hogy el kell mennünk 3 napra.-Ne legyetek ilyen morcosak karácsonyra vissza érünk.-De meg kell ígérned hogy 24-ke lekésőbb délután 2-re itthon lesztek.-Megígérjük.Most inkább együnk és érezzük jól magunkat.-AZ est többi része kellemesen telt a számomra azért örültek a lányok a vacsorának.
Vacsora után haza sétáltunk és megbeszéltük hogy Karácsonyra vissza érünk Anakinnal és együtt leszünk.Mindenki be ment a szobájába de én nem nagyon tudtam aludni csak forgolodtam rossz előérzetem támadt valami lesz az úton jajj jó van te barom Kenobi nyugodj és aludj valami másra kéne gondolni meg van Padméra gondolok a szép szemeire a szép barna szemire és a bronz színű hajára.
Másnap reggel korán keltem Anakint felébresztettem a lányok m,ég aludtak nem akartuk felébreszteni őket hagytunk nekik levelet és 1-1- szál vörös rózsát és elindultunk Corrusann hangárába..

Folytatás hamarosan pár nap múlva !!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése