Oldalak

2010. december 11., szombat

14.fejezet -A csapda

Obi-wan szemszög:

Reggel hajnal ötkor keltem fel.Nem akarok búcsúzkodni és nem is fogok.Szépen lassan felöltöztem elkészülődtem és elindultam.Szerencsére senki sem volt még fent hagytam egy levelet hogy ne aggódjanak.Artu készen állt .-Nah Artu gyerünk megkeressük Windu mesteréket utána elintézzük Dookut.Szerintem is jó terv Artu-gyorsan beszálltam a gépembe és indultam is .Huh nem hiszem el alig hogy elindultam már bevillannak a tegnap esti események a heves csók .Huh jó van Kenobi mester szedd össze magad nem kirándulni indultál küldetésed van .Kaptam egy üzenetet hogy hova kell mennem csodás pár órán belül oda is érek akkor huh remélem a padawanom ura a helyzetnek.Hát ez hihetetlen hogy mik történnek velem mióta vissza jöttem Corossuntba szerelmes lettem  majdnem meghaltam és most végre azt csinálom amihez értek és most csak Padméra tudok gondolni.Mért van ez?De nem fordulhatok vissza meg kell mentenem Emmát és a többieket.El sem hiszem hogy így eltelt az idő már látom a bolygót.-Artu keresd meg őket .-HA megtalálja hamar kimentem őket és elkötnek egy hajót én meg megkeressem Dookut.Meg is találta őket leszálltunk köd volt és nyüzsögtek a troidok.-Ez csodálatos Artu várj meg ebbe a ködbe eltudok osonni tápláld be az épület tervrajzát és mutasd meg hol tartják őket.Addig én elindulok de siess Artu .-Azzal ott hagytam Artut a gépnél.Nagyon könnyedén és lazán mozogtam végre formába voltam csak észre ne vegyenek.Már elértem az ajtót és egy droidot még éppen időbe fejeztem le épp segítséget akart kérni.Artunak sikerült betáplálni a tervrajzot lent vannak a fogdába.Oké hívtam a liftet.Beszálltam háttal megnyomtam hogy lefele szeretnék menni valaki megbökte a hátamat megfordultam egy tucat droid volt-Jedi le vagy tartoztatva-Nem hinném-és azzal már szét is daraboltam őket a lézer kardommal.Lézer puska jól jön.Megérkeztünk lézer puskával lelőttem mindenkit ez túl könnyű.Elkezdtem benézni minden cellába.Persze hogy a legutolsóba voltak.Kinyitottam és ott voltak .Windu mester oda jött hozzám-Kenobi mester végre megjöttél -oda adtam neki egy lézer kardot-Köszi aszem ez nem árt-Jól vagytok Emma?-Hát voltunk jobban is de megvagyunk-Helyes a terv elmentek hárman a hangárba és kerestek egy gépet én megkeressem Dokut és elintézem -Szó se lehet róla együtt intézzük el .-Yoda mester már úton van a jedikel és a klónokkal. Akkor induljunk.Épp hogy felértünk Dooku gróf várt minket.-Most véged van gróf .-Ho ho ho a híres Kenobi mester Yoda kedvence.-Nem vagy olyan helyzetbe hogy viccelődjél.-kész nem bírtam a feszültséget neki mentem Dookunak aki sokkal erősebb volt épp hogy elkezdtük de már meg is sérültem a lábam és kezem.Nem bírtam felkelni.-Windu mester vidd el őket messze ment meg őket.-Így is tett.Elmentek ott feküdtem a földön és Hirtelen megakart ölni de egy zöld golyót láttam ami megmentett és ugrált jesszus ez Yoda mester a régi tanítványával harcol.Nem bírtam tovább nyitva tartani a szememet.

Yoda mester

Láttam hogy megakarja ölni Kenobi mester gyorsan oda ugrottam és csatába szállta régi padawanommal túl jól harcol .Nagyon erős meg erősődőtt a sötét oldalon.De sikerült elmenekülnie.Oda fordultam Obi-wan hoz és eszméletlenül feküdt sok vért vesztett.Gyorsan jöttek a beteg szállítok és elvitték Artu is megjött.Amikkor megérkeztünk Corossuanba sokan ott voltak ott köztük volt Padmé is aki egyből oda szaladt Kenobi mesterhez Anakin is így tett.Félek hogy túl későn hoztuk be hogy nem tudunk neki vért szerezni.Sajnálom kár érte nagyon jó egy jedi lovag most bele esett egy csapdába ....

Padmé szemszöge


Amikkor kivitték a hajóból azt hitem ott ájulok el egyből tiszta vér mindene ha meg hal én azt nem élem túl az tudom engem nem érdekel nekem oda kell mennem.Oda szaladtam gyorsan megnéztem a pulzusát alig volt neki tapintható.Ezt nem hiszem el hogy ilyenkor kell ezt csinálnod velem pont December 6-kán.Ez hihetetlen nem  engednek be hozzá.Én nem bírom elszakadt most a mécses.Zokogtam mint az állat hirtelen ki jött az orvos -Sajnálom de túl sok vért vesztett ha nem szerezzünk neki igen nagy mennyiségbe akkor pár nap múlva meg fog halni.-Nem bírtam tovább beszaladtam hozzá le térdeltem mellé és ott zokogtam tovább-Megígérted hogy nem lesz semmi bajod megígérted minek mentél sokkal jobb lett volna ha itthon maradtál volna ne merj meghalni.Zokogtam tovább.Ha meghal én öngyilkos leszek az tuti... 

Tudom hogy elég rövid lett de azért remélem tetszik.

2 megjegyzés:

  1. szia!
    huh, hát ez... részemről váratlan fordulat :)
    tetszett, és bocsi, hogy nem jelentkeztem. sok dolgom volt a suliban, tanulás, mikulás-disco tegnap.... szal érted :)
    tényleg bocsi! legközelebb próbálok sietni....
    :)
    sok sikert a többi fejihez!
    pussz
    bree.

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii szépen és megérte most főleg elfoglaltak az emberek hisz jönnek az ünnepek nekem is majd sok mindent kell csinálnom szerencse programozó tudásomnak köszönhetően ajándékot nem kell venni mert programozok valamit amit az olvasoimnak is elszeretném küldeni karácsonyra :D
    jah most meg beteg vagyok mint az állat és nem szabad hiányozni most már majd elmondom msn-nen egyszer ha fent leszel majd most ez hosszú történet xP köszi tudom hogy ez gagyi lett de ígérem a kövi vagyis remélem hogy jobb lesz puszi
    Ben

    VálaszTörlés