Oldalak

2010. november 26., péntek

10.fejezet-Hatalmas feladat

Obi-wan szemszög

Mindjárt ott vagyunk.Már szállunk le.Hirtelen megláttam Joey-t a robotkezével.Most megsajnáltam is szegényt nem lesz kellemes így leélni az életét.Érzem már hogy itt van Dart Maul.Leszálltunk.Mindenki felkészült.Huuuuuu csak koncentrálnom kell.-Anakin bújj el és maradj is ott.-Waygon mester mindenkit eligazított.Bementünk az épületbe.Épp beléptünk volna a második ajtón ki fogadott minket?Dart Maul.-Őt bízzák ránk!!!!!!!!-mester nagyon elszánt volt mint én.Levettük a köpenyt ahogy ő is.Ki engedtük a lézer kardunkat .Ő is de neki mind két végéből jött ki kettős lézerkarja volt.Ez nagyon nem tetszik nekem.

Emma szemszög


Hol van már??De hisz szeret engem el kell jönnie.Basszus tuti nem érek neki annyit.Nagyon fázok fáj mindenem és egy sith tart rabul komolyan nagyon csodás.Itt már a csoda segíthet rajtam.Hangokat halottam kintről lézer puska lövések.Valaki eljött megmenteni.Most kezd visszatérni a remény.Hirtelen kinyílt az ajtó és Joey volt az oda siettet hozzám és egyből megcsókolt én meg visszacsókoltam el sem hiszem hogy ilyen egy gyáva alak legyen ez az Obi-wan.-Emma hozzám jössz feleségül???????-én nem nagyon fogtam fel de végül is -Boldogan én hősöm.-Azzal felkapott mert nem nagyon tudtam állni és kimentünk.Gyorsan kiértünk.Láttam egy nyitott ajtót három köpenyt az egyik az tutti Obi-wan-né volt a másik meg a Sith-té.És halottam a lézerkard hangját.-Ügye nem az van amire gondolok????-senki sem válaszolt hogy gondolhattam róla hogy gyáva nem gyáva de tudom hogy azt a rémséget csak ő tudja legyőzni .Jaj istenem mindenki nagyon izgult de én boldog voltam hisz Joey el vesz feleségül bármi is történjék.

Obi-wan szemszög


Ez most életem legnagyobb feladatta lesz hihetetlen.De nem várhatunk sokáig össze néztem a mesteremmel és neki vágtunk.Hihetetlen hogy ketten mentünk ellene és megoldja nagyon erős túl erős.Nah az a másik hogy nem csak lézerkarddal küzd.Behúzott nekem olyat azt sem tudtam hogy fiú vagy vagy lány.Mindig sikerül neki úgy alakítani hogy csak egy emberrel küzdjön.Most olyan ütést kaptam zuhantam vagy 5 métert.Nah ne gyorsan kell csinálnom valamit.Emeletenként ugrottam fel.Ők már messzebb jártak amikkor egy emeleten voltunk ilyen lézer ajtók voltak amik időnként bezárodnak.Én. pont megkaptam egyet.De szerencsére a mester és a sith között is volt egy .A mester el kezdett meditálni.Hihetetlen nagy nyugalma van a mesternek.Hirtelen kinyíltak én elkezdtem sprintelni de még idő be lefékeztem .Az utolsó ajtó még előttem csukódott be.Ezt nem hiszem el komolyan.Most van egy ilyen szakadék féleség is .Már láttam hogy nagy bajba van a mester.Hirtelen megütötte a fejét és leszúrta a mestert.-Neeeeeeeeeeeeeeeee.-Nem hiszem el nem szabad neki meghalnia na most elég legyen ebből.Nah mikor nyílik már ez a szar?
Most megfizetsz mindenért.Hirtelen kinyílt.Nem tökörésztem sokat neki estem mint Tóth az anyjának.Meglepte nagyon.Még én sem hittem el hogy ilyen gyorsa tudom forgatni a lézerkardomat.És ketté vágtam a kardját így kard a kard ellen ment.Nah gyerünk most már kicsit óvatosabban csinálom a dolgokat.De hirtelen el hajított és lestem azonban volt egy kiálló akármicsoda abba megkapaszkodtam.A lézerkardomat lerúgta.Kész vége ő győzött nem tudom hogy meddig bírom tartani magamat.Hirtelen észre vettem hogy ott van mesternek a lézerkardja.Ügye bár arra képes voltam hogy oda vonzzam a tárgyakat magamhoz.Hirtelen felugrottam a lézerkard már ott is volt a kezemben és pont ketté vágtam Dart Mault.Ő pedig leesett és ahogy zuhant ketté vált a törzsénél.Oda siettem a mesterhez.-Obiwan meg kell ígérned hogy kitanítod a fiút kérlek nagyszerű jedi vagy és te kitudod tanítani ő a kiválasztott ő fog egyensúlyt hozni az erőbe -nem tudtam mit tenni-Megígérem mester kitanítom ahogy akarod-azzal meghalt a mester.A lézer kardot zsebre vágtam utána felkaptam a mestert és kivittem innen.Mikkor kiléptem az ajtón hirtelen nem is hittem a szememnek sokan itt voltak.Emma ott volt Joey-val és nevetgéltek nem is érdekel.Yoda mester oda jött hozzám-Hihetetlenül hálásak vagyunk neked Jedi lovag hogy elintézted azt a sithet.Igen jól halottad jedi lovag lettél.-Nah erre nem nagyon számítottam.-Köszönöm mester.Itt van Waygon mester kardja az enyém ez a szakadék mélyén van a sithel.-Már nem nagyon tudtam vissza fojtani a könnyeimet.Gondoltunk rá tessék itt van egy új .-hát nem kerülhettem a forró kását-Nem kell mondanod ifjú jedi tudom mit akarsz és nem tetszik de engedélyezzük hogy kitanítsd az ifjú Skywalker-t igen jól halottad a padwanod lehet.-ez túl könnyen ment el sem hiszem-Köszönöm mester remélem nem okozok csalódást.Már el is vitték a holt testet már csak az én köpenyem van ott fel is vettem.Eltettem az új lézerkardomat és a kiscoff ami jelzi a hogy ki padawan azt levágták.Most már teljes mértékbe Jedi lovag lettem sőt már mester is.Oda mentem az ifjú padawanomhoz épp akkor mondta el neki a hírt Yoda mester-Köszönöm Kenobi mester hogy kitanítasz nagyon köszönöm hallod Padmé jedi leszek és a mesterem az lesz aki legyőzött egy sith lovagot.-Padme elvigyorogta magát.-Ne félj Anakin jól elleszünk és mindent átadok neked amit csak tudok és ott hagytam őket.Ahogy mentem épp halottam ahogy Emmáék az esküvöt tervezik.-Kenobi mester!!!!-el sem hiszem hogy már mindenki tudja hogy mestre lettem-Igen Emma ??-Szeretnélek meghívni az esküvönkre.-a pofátlanságnak is van ám határra.-Bocs de nem hiszem hogy itt tudok lenni tudjátok lesz a mesterme temetése utánna meg kemény munkda vár rám és az ifjú padawanomra.-Azzal ott hagytam őket.Olyan gyorsan kezdtem el futni hogy nem igaz.HIrtelen megálltam egy gyönyörű tájt láttam.Észre sem vettem hogy Padmé követett csak mikor megfogta a kezemet.-Tudom hogy most ez nehéz idő szak a számodra.Részvétem a mesteres miatt.tudom hogy nagyszerű jedi vagy.-Azzal megölelt.El sem hiszem de idáig tévedésben éltem Padmé egy gyönyörű csaj .Belenéztem szép barna szemébe elolvadtam.Á-á Kenobi mester térj már észre ő egy királynő.Én meg jedi mester.Azzal adtam neki egy puszit a szájára-Még biztos találkozunk fenség vagyis remélem.Azzal elkezdtem vissza gyalogolni.Jól tettem mert amikkor elkezdtem vissza felé menni akkor ott sétált Joey és Emmát tolta kerekes székbe.HIrtelen árugortam őket.És mentem vissza reméel mmegbírkozok ezzel a hatalmas feladattal ami most vár rám mindent megteszek mait csak tudok.De az álmom valóra vált Jedi lovag lettem.

Egy kis részlet a filmből harci jelenet http://www.youtube.com/watch?v=bPLXwrj7i7Q

1 megjegyzés:

  1. szia :) meglepi nálam : http://the-wolf-life.blogspot.com/
    nem tudtam a chat-be írni, azért ide írtam.
    puszcsíh : b. (:

    VálaszTörlés