Oldalak

2010. november 20., szombat

7.fejezet-Nehézségek

Már több órája elmentek Padme-ék.Azóta magányosan ülök a pilótafülkében és gondolkozom.Eszembe jutott hogy nem szabad senkihez sem kötődnöm hisz Jedi vagyok.Eszembe jutott hogy van egy rossz lézerkardom amit megpróbálok javítani.Ez lekötött egy ideig.Kinéztem hogy minden rendben van-e a többiekkel hisz én felelek értük .Amikkor leszálltam a hajóról épp ott volt Joe és Emma épp ölelkeztek még szerencse hogy hívott a mester az adóvevőn.-Mi újság mester?Sikerült valamit intézni?-nagyon nyugtalan voltam már.-Hát nem nagyon de mindent megteszünk hogy alkatrészeket szerezzünk.Padme üdvözöl és a többiek is szóval találtunk egy kisfiút aki meghívott minket így van hol lennünk.Holnapra kitalálok valamit te csak felügyeljél arra hogy ne küldjenek semmiféle üzenetet.-huha most bajba vagyok üdvözöl engem Padme -Igen mester én is üdvözlöm a többieket főleg Padme-t.-Azzal eltettem az adóvevőmet.Hatalmas nagy vihar közeledik.-Az idő nem nekik kedvezz-el sem hittem hogy hozzám szól ez a Joy vagy ki .-Hát nem még szerencse hogy kaptak szállást-mondtam és azzal bementem ők is bejöttek .Mindenki együtt evett de én nem ettem.Láttam a szemrehányó pillantásokat de most nem nagyon hatot meg.Folytattam tovább a lézerkard javítását.Már egy ideje szereltem amikkor bejött valaki.Lassan felnéztem és Emma volt az .-Szia!Hoztam neked enni.Sokat tettél értünk és ezért a királynő is nagyon hálás.-még nem nagyon fogtam fel mit mondott de mondanom kellet valamit -Hát semmiség ez a dolgom a béke őre vagyok és nem nagyon vagyok éhes.-azzal vissza fordultam a lézerkardomhoz.Leült mellém és megfogta a kezemet.-Mi a baj?Tudom hogy van valami gondod nekem elmondhatod.Nagyon fontos vagy te nekem.-Nah jah és higgyem is el? mit akar ez tőlem ő választott akkor mért zaklat?-Nincs olyan gond amit ne tudnék megoldani.-láttam hogy ez nem esett jó neki.-Figyeld nagy fiú vagyok engem nem kell félteni féltsd csak az új családodat.-Azzal ott hagytam őt a fülkében.Még nem tudtam megjavítani a lézerkardomat.Ez most nagyon idegesített.Mostanában egyre többet gondolok Padme-ra.Jó van Obi ezt hagyd abba nem szabad Yoda mester leszedi a fejemet ha elkezdek kötötdni valakihez.Jó van ide friss levegőt kell de sürgősen.Ohh mért nem tudtak valaki egyszerűbb feladatot adni.Tudtam jól hogy ezek kibeszélnek engem és lázadoznak.Gondolkodj Obi jó van a mesternek nem szabad tudnia róla már lassan elment 3 napja .Azóta nem ettem egy falatot sem és nem aludtam egy szemhunyásnyit sem.Most sem aludtam csak forgolodtam amikkor reggel kimentem még mindenki aludt.Ahogy szívtam be a friss levegőt kezdtem lenyugodni.Észre se vettem hogy Emma kijött hozzám.-Fel kell már mindenki?-láttam hogy meglepödöt hogy kedvesen szóltam hozzá.-Nem csak én kelletem fel .Mit csinálsz te hajnali fél ötkor itt kint?-nah erre a kérdésre nem számítottam -Nem bírtam aludni és friss levegőre volt szükségem.-Most láttam az arcán hogy aggódik de nem nagyon akartam a szemében ézni úgy könnyeb volt távol maradni tőle.-Nem vigyázol magadra.Nem alszol nem eszel nem beszélgetsz senkivel sem pedig akik a hajón vannak jó emberek.
Befogadtak engem és szeretnek és tudom hogy haragszol rám de nem te vagy az igazi.Nem így akartam elmondani de már mind1.-Nah ez nem esett valami jól-Sajnálom én nem tartozom bele a te életedbe én csak egy jedi vagyok.Most csak azért vagyok itt mert az a feladatunk hogy a királynő biztonságba oda érjen.Most sincs biztonságba .A helyett hogy rólam beszélnétek megerősíthetnétek az őrséget-Érzem hogy egy sith itt van a közelbe.-Emma ettől dühbe gurult hogy tudsz te mindent jah már tudom hisz te Jedi vagy .A jedik semmivel sem különbek a sithek-nél az a véleményem jó mondta Joy.-Most hirtelen nagy késztetés támadt bennem hogy lefejezzek mindenkit de uralkodtam magamon.-Ha így gondolod akkor nincs miről beszélnünk -azzal faképnél hagytam.-Obi én nem úgy gondoltam-még halottam a sírását is de nem foglalkoztam vele.Hisz megmondta hogy utál.
A nap hátra levő részében ki sem mentem a pilóta fülkémből bezárkoztam .Beszéltem a mesterrel és sikerült beszerezni egy meghajtót.Holnap jönnek .Most ennél jobb hír nem is lehetett volna.
Az éjjel gondolkoztam arról amit Emma mondott .El sem hiszem hogy utál.De ezzel nem szabad törődnöm hisz hamarosan Jedi leszek.
Ahogy fel kelt a nap a Mesterék itt is voltak.Padme szinte befutott és a nyakamba vetette magát.-Úgy hiányoztál de jó ég táskásak a szemeid dehát mit csináltak ezek nem is adtak enni majd én megadom nekik hogy mertek nem foglalkozzni veled?-már épp indult is  volna amikkor iskerült elkapnom a csukloját -Figyelj maradj itt mindjárt jövök mív a mester és utánna mindent elmagyarázok.-Csak bologatot és én már mentem is a mesterhez-Obi-wan ! Szereljétek be az alkatrészeket.Nekem még van egy kis elintézzni valóm.-Azzal már ment is mester vissza a városba.-Visszamnetem a pilóták szerelik be az alkatrészeket.Én egyenesen a pilóta fülkébe mentem.Épp hogy beértem már előttem tertmet és megölelt.Ott álltunk ölelkezve mikor érewztem hogy meg kell kérdeznem tőle valamit.-Padme!Te is utálod a jediket?-izgatottan vártam a válaszát.-Dehogy utálom a jediket ha a jedik nem lennének akkor nem élnék ha nem lennél te akkor már nem lennék.-Azzal puszit nyomott az arcomra.-Szóval mitől nézzel ki így??-úgy tudtam hogy nem felejti el-Hát nem voltam éhes és nem tudtam aludni.-láttam hogy tervezz valamit.-Oké most nincs kifogás enni fogsz még pedig velem és aludni is fogunk.-Mire felelhettem volna valamit is már a  számba volt a kaja.Teljesen úgy éreztem magam mintah a belém lötték volna Ámor nyilát.Hirtelen megláttam hogy a mester fut egy gyerekkel és rátámadt Dart Maul.Azoona ki akartam menni de nem engedte Padme.Igazza van fel szálltam a géppel Padme kiment a gyerekké.Egy a szörnyeteg sokkat fejlödött.Épp feltudott ugranni a mester .Oda engedtem a pilotákkat és kimentem a mestrhez.-Jól vagy mester? -Láttam hogy Padme a fiúval volt elfoglalva
-Jól vagyok.Obi-wan bemutatom Anakin Skywalker-t.-nah akkor ez volt az a sürgős dolga.
 Az út folyamán Padme végig Anakin mellet volt szóval  most megint úgy érzem hogy jobb ha nem kötődöm senkihez és jedi maradok .
Most már tudtam hogy nem bízhatok másban csak a jedikben és a lézerkardban.
http://www.youtube.com/watch?v=7FyUhhYZe3Y

ez egy kis film részlet hogy jobban megérsük hogy milyen veszélyes is Dart Maul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése