Oldalak

2010. november 13., szombat

5.fejezet-A küldetés

Obi-Wan szemszög

Épp hogy elindultunk már egy óriási lyuk volt a hasamban.Remélem Artu vigyázz rá.-Min aggodalmaskodsz ifjú padawanom?-ült le mellém a mester.-Hát Mester tudod azon gondolkodtam hogy nem lesz -e bajuk tudod hogy már a Sithek felbukkantak.-Waygon elmoslyogta magát- Ne félj Obi-wan azokat a sitheket hamarosan megtalálják.Most ne azon agyalj mert nekünk más fontoss dolgunk van.Ha a helytartó mellénk áll akkor a Navoo bolygó teljes biztonságba lesz és ez nagyon fontos neked tudom én azt.Figyelj az az érzésem hogy ez egy igen érdekes tárgyalás lesz készülj fel rá.-mondta a mester azzal bement a pilótákhoz.Bár ilyen könnyű lenne ahogy a mester mondja.Még jó hogy szereltem be egy kis kamerát Artuba így elküldheti a nap fontos eseményeket hogy mit csinál Emmáról.Hogy elvonjam a figyelmemet addig gyakoroltam kicsit .Almát lebegtettem pörgettem utána lézerkardommal szétvágtam.Amikkor kijött a mester tudtam hogy itt az idő.Felvettem a köpenyemet és feltettem a csuklyámat a mester követte a példámat.Engedélyt kértünk az átszállásra.Nem tudják hogy jedik a követtek.Nem tudom hogy ez jó vagy sem.De mindjárt kiderül.Amikkor átsétáltunk különös érzés fogott el.Követtem a mester . Hihetetlen egy kommunikációs droid fogadott minket.-Mi a kancellár követei vagyunk -mondta a mester azzal levettek a csuklyáját most én követtem a példáját.Amikor az italt felszolgálta a robot és közölte a velünk hogy várjunk nem bírtam tovább.-Mester nekem valami rossz érzésem van .Félelem van ezen a hajón rengeteg és ez nem tetszik nekem.-mondtam neki nyugtalanul-Ne csak a rosszat lásd meg ifjú padawan.-mondta-De Yoda mester azt tanította ügyeljek a rosszra -és közben kinéztem az ablakon.-De azt ne a jó rovására tedd de nekem is bűzlik valami.-világosított fel a mester.Amikor kinyílt az ajtó akkor valamit bedobtak -Mérgező gáz -ismerte fel a mester.Nem volt mit tenni nem vettünk levegőt .Hirtelen kinyílt az ajtó tudtuk mi a helyzet harci droidok vártak minket elő vettük a lézer kardot és kimentünk a szobából nem kell sok hogy elintézzük őket.Mester a lézerkardjával próbálja meg felolvasztani a zárat.Addig én fedezzem.Tudtam én hogy nem stimmel valami.Gondoltam hogy baj lesz ebből hogy jedikket küldenek.Még jön pár droid azt gyorsan elintéztem.Vajon mit csinálhat most Emma vajon gondol-e rám?

Emma szemszög

-Megyek felség-mondtam és már ott is voltam .-Mikor lesz kész a vacsora ?-érdeklődőt a királynő-Hamarosan felség-mondtam alázatosan.-Szertném ha ma velem vacsoráznál szeretnélek megismerni-erre kimeredtek a szemeim-Ahogy óhajtod felség -és azzal kimentem.Már több órája hogy elmentek Obi-wannék.De aggódom mi van ha baja esik mi van ha meg hal én abba bele halok.Most küldetésben vannak azt mondta Waygon hogy veszélyes.Jaj ne én akkor bele fogok pusztulni.Tudtam hogy kész van az vacsora így mentem a királynőhöz.-Gyere ülj le!!-kért meg és én úgy cselekedtem.
Elmeséltem neki hogy a szüleimet a shitek ölték meg hogy hogy találkoztam obi-wannékkal.-Szeretted azt a fiút ügye?Figyelj én még fiatalabb vagyok mint te még csak 14 éves vagyok de királynőnek kell hogy legyek mert az én szüleimet is megölték és szintén a shitek.-ledöbbentem hogy ezeket mért meséli el nekem.-Elég fontos nekem és aggódom miatta mert elég veszélye küldetésben van.-jött ki végül belőlem amit idáig titkoltam.Utána már másról beszélgettünk és nagyon jól összebarátkoztunk a felséggel.Csak mindig rosszat álmodok mégpedig azt hogy Dart Maul feldarabolja a szerelmemet és sírva ébredek fel .Ne merek aludni.Ha így megy tovább én megyek és megkeressem mert nem bírom tovább néküle.

Obi-wan szemszög

Amíg én Emmáról álmodoztam addig a mesternek már majdnem sikerült bejutnia ,de jöttek a Droidikák.-Pajzsuk van Mester-világosítottam fel.-Ezzek ellen most nem bírunk gyerünk meneküljünk.Mondta a mester.A szellőző rendszeren át eljutottunk a hangárban többe ezred harci droid volt és szálltak fel a hajóra.-Obi-wan most külön vállunk elbújunk külön hajón majd a bolygón találkozunk. AZ Erő legyen veled.-mondta a mester.-Az erő legyen veled Mester -mondtam és már ki is választottam a szimpatikus hajót.Egy hordó mögött elbújtam.Addig is Emmáról álmodoztam.Jaj nem lesz ez így jó ha túl sokat gondolok rá a végén még dilis leszek és vihetnek a Lipót mezőre.Az nem lenne jó gyerünk Obi-Wan szedd össze magad hisz egy teljes droid hadsereggel vagy egy hajóba ha észre vesznek neked annyi .Akkor meg soha nem láthatom az én gyönyörűséges Emmámat.Oké csak lassan beszívom a levegőt és lassan kiengedem.Ezzel nyugtattam magam míg egyszer csak leszálltunk.Oké csak nyugi.Amikor kimásztam a hordó mögül már kiürült a hajó fogtam magam és gyorsan kisurrantam.De legnagyobb pechemre észere vettek és elkezdtem sprintelni.De követtek engemet.Ajjaj Obi-wan neked véged van.Hirtelen megláttam a Mesteremet és ő elintézte a droidokkat.Most vettem észre hogy nincs egyedöl.Egy fura lény van vele.-Hello Jar Jar Binx vagyok.-mutatkozott be nagyon vicces volt a hangja és hatalmas fülei voltak.-Öhm...Obi-wan Kenobi vagyok.-mutatkoztam be és igyekeztem elfojtani a vigyort.-Tűnjünk el mielőtt visszajönnek el kell rejtőzzünk ezek elől.El kell jutnunk a Navoo-ra.-mondta a mester.Ettől aztán már nem tudtam visszafojtani hatalmas nagy vigyor termett az arcomon.Ezen a bolygón egyetlen hely van a vízalatti város csak onnan engemet számon űztek.-szomorkodott de tudtam hogy meg kell győzni-Ha nem viszel el minket itt fogunk meghalni borzalmas nagy kínok között-mondta de még mindig nem tudtam levakarni a képemről a vigyort.-Okés.meggyőztettek.-mondta és már mutatta is az útat..
Annyit tudok ha nem jutok el 24 órán belül el Emmához be fogok dilizni már nagyon várom hogy láthassam.Addig is majd bele pusztulok a hiányába..

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ui:tudom ez most talán a legrosszabb fejezetem amit idáig írtam és bocsánatot kérek emiatt.De remélem tetszeni fog :D

4 megjegyzés:

  1. Tök jó lett! :D Tényleg nagyon bírom Obi-wan-t! :D Siess a frissel!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  2. köszi!hát most nem tom mikor lesz friss mertjövő hét elég húzos lesz de szerencsére a fejemben már meg van a folytatás úgyhogy majd meglátjuk mégegyszer köszi

    VálaszTörlés
  3. óó szia :D
    nem tudom, miért hiszed, hogy nem lett jó O.o mert szerintem szuper lett :D
    Jar Jar pedig tök édi xDxD
    Nagyon bírom, hogy Emma és Obi ennyire kötődnek egymáshoz, meghogy alig bírják ki egymás nélkül! :)
    siess a kövivel lécci! :D
    puszi : bree ^^

    VálaszTörlés
  4. én is nagyon bírom Jar Jart.igyekszem.
    megígérem amint tudom felteszem .te majd úgyis fogsz tudni róla.
    Puszi Ben

    VálaszTörlés