Oldalak

2010. november 9., kedd

4.fejezet-Az elvállás

Amikor kinyitottam a szememet azt láttam hogy Waygon mester harcol Dart Maul .-Obi-wan vidd el a Emmát a hajóhoz szálljatok fel és gyertek felém-adta gyorsan az utasítás a mester.-Igen mester.-mondtam és már ott is voltam Emmánál gyorsan felkaptam a karjaimba és futottam a hajóhoz Artu is jött utánuk.Amikor megláttam a hajót meg könnyebültem gyorsan felszálltunk Emmát bekötöttem én bementem a pilotafülkében Artuval.-Artu gyorsan energiát kapcsolj ,pajzsot kapcsold be -adtam az utasításokat.Sikerült felszállni gyorsan oda találtam ahol harcol a mester és láttam hogy még a mesternél is erősebb az az ürge .Gyorsan alacsonyabbra ereszkedtem.Amikor sikerült fel ugrania a mesternek gyorsan becsuktam az ajtót és fénysebességre álltam.Betápláltam az adatbázisba az útirányt és most már Corussan felé tartunk.Amikor robotpilótára kapcsoltam kimentem és oda siettem Emmához.-Jól vagy?-kérdeztem tőle aggódva-Igen jól vagyok köszi semmi bajom.-nyugtatott meg gyorsan.-Mester jól vagy?Hogy kerültél ide ?Azt hittem fontos küldetésben vagy-erre Waygon elvigyorogta magát-Igen azt kaptam hogy a Sithekez kövessem és Artu üzent nekem hogy titeket követ egy.Mit akar tőlünk az a fickó-kérdezte a szerelmem Waygontól.-Ez egyszerű a jediket akarja kiírtani nyugi a cél Obi-wan volt hisz érthető erős ifjú padawan kitűnő jedi lesz belőle.Amúgy nem várunk tovább te holnap elmész a Navoora Emma.Mi el késírünk utána fontos küldetésünk lesz.-világosított fel Waygon minket és bement a pilótafülkében így kettesbe maradtunk Emmával.Egyből mutatta hogy üljek le mellé.Amikor leültem mellé egyből hozzám bújt.-Nem akarok elválni tőled olyan jó veled-mondta és márt folytak is a könnyei.-Én se akarok de muszály lesz de megígérem amint megkapom a jedi lovag címet és nem leszek padawan majd meglátogatlak.-vigasztaltam.-De az mikor lesz?Ma is majdnem meghaltál nem kell lenned jedi csak légy egyszerű polgár vagy testőr a királynőnél a Navoon akkor együtt lehetünk.-amikor mondtad ezeket a szavakat csillogott a szeme a szerelmemnek.-Ez nem lehet én gyerek korom óta tanulok hogy jedi lehessek.Nekem a jedinek kell lennem hogy megvédjem a köztársaságot és téged is.-Mondtam és ezzel csak fokoztam a rossz kedvét.-Akkor kénytelen leszel minél hamarabb megszerezni azt a jedi lovag címet.-mondta és adott egy puszit az arcomra. Utána csak néztük egymást .Amikor felálltam akkor láttam hogy mindjárt ott leszünk.-Megérkeztünk -mondta Waygon és leszálltunk.Emmát várta a Navvo királynője minket pedig a jedi tanács. Yoda mestertől kaptam egy új lézer kardot.Waygon mester elment a jedi templomba mert ott mondják meg neki hogy mi a küldetésünk.Addig én meglátogattam Emmát.Amikor megláttam lesett az állam.Kapott új ruhákat és láttam hogy vigyáznak rá.Azt is láttam hogy az egyik testőrrel jól el beszélget.Már indultam is volna amikor az egyik testőr elkapott.-Hé gyerek te meg mit keresel itt?-kérdezte.-Semmit uram már megyek is.-próbáltam elmenni de megfogott -Nem úgy van az kisfiam és ne fordíts hátat nekem.-mondta idegesen.-Ha nem látnád én egy padawan vagyok aki hamarosan jedi lesz ne szórakozz velem amúgy is itt te vagy vendék nem én.Most pedig megbocsássál de van egy fontos küldetésem .-Azzal ott hagytam .Mielőtt kiléptem volna za ajtón még Emma utánam kiabált -Obi-wan hé várj meg-és már kezdett pogyogni a könnyei.De én gyorsan elrohantam a jedi templomhoz és ott találkoztam a mesteremmel.-Minden rendben ifjú padawan?Olyan furcsa vagy.-érdeklődött a mester.-Nincs semmi jelentős.Mikor indulunk mester?-kérdeztem-Most azonnal.Mivel nekünk lesz egy tárgyalásunk a helytartókkal.Kineveztek minket a kancellár követeinek.Úgyhogy gyorsan elkísérjük a Királynőt a Navoo-ra utána ott van egy köpésnyire a helytartók hajója.-Értem mester.-mondtam és már oda is értünk a hajóhoz.-Obi-wan menj ellenőrizd a hajót Artuval-adta az utasítást a mester.Azzal mentem és elhaladtam Emma mellet láttam a reményt a szemében benne hogy hozzá szólok vagy rámosolygok de én szilárdan mentem és csináltam a dolgomat.Amikor végeztem szóltam a mesternek-Minden rendben van Waygon mester.-Én azért átnézném nem lehet bízni egy taknyosban-mondta az az őr akivel veszekedtünk.-Semmi szükség rá mivel ez a taknyos többet tud mint ez a testőrségnek nevezett akármicsoda.-védett meg a mesterem.- Azt nem hiszem- mondták a királynő szolgái.-Ezt beszéljük meg később szerintem mert nekünk van más dolgunk is -jegyeztem meg és azzal felszálltam a hajóra.Azzal mindenki felszállt .Én azzal töltöttem az időmet hogy Artu-t takarítottam és frissítettem a memóriáját.Már félúton jártunk amikor odajött Emma -Megengeded hogy segítsek?-kérdezte és bevetette a kiskutya szemeit.Annak én nem tudtam ellen állni de mos tudtam hogy muszály .Összeszedtem minden erőmet.-Azt hiszem olyan béna azért nem vagyok hogy nem tudjam megjavítani a R2-met.-mondtam.-Nem vagy béna sőt én csak segíteni szeretnék tudod mit amíg te javítod én addig kifényezzem a külsejét .Épp hogy elhangzott a mondat de már takarította is Artu külsejét.-Obi mi bajod van ?Mért haragszol rám?-Kérdezte amikor végeztünk és épp beakartam kapcsolni Artut.-ÁÁ semmi csak láttam hogy jól elszórakozol nékülem is nem kell nekem a Navoo-ra járni -mondtam és azzal bekapcsoltam Artut .Tökéletesen nézett ki .-Figyelj Artu te most szépen Emmával mész és vigyázol rájuk ez most túl veszélyes küldetés lesz.-Emma vigyáznál rá?-kérdeztem.-Igen vigyázok és mért vagy féltékeny?Nincs okod rá.-ránéztem -Na persze....-nem tudtam tovább mondani mert a testőr oda jött -Emmus gyere mindjárt leszállunk .Okés Joy megyek .És azzal felállt de még elöször adott egy puszi de most nem az arcomra ha nem egyenes ne a számra.-Hé Artu menj Emmával és vigyázz rá az erő legyen veletek-mondtam zavaromban.Azzal leszálltak a hajóról és én Waygon mesterrel mentünk a helytartókhoz.Azt nem tudom mikor látom legközelebb Emmát csak azt tudom hogy már most hiányzik.

9 megjegyzés:

  1. szia :P
    sikerült elolvasnom :) fú nekem komolyan tetszik :D Emma és Obi-wan nagyon édesek együtt :D és az a befejezés... ;P
    várom a kövit! :)
    puszi
    b.

    VálaszTörlés
  2. szia Bree!
    Köszi hogy elolvastad szerintem is elég érdekek annyit elárulhatok lesznek itt még érdekes dolgok .igyekszem a következő fejezettel nem tom mikor tom majd felrakni .Majd igyekszem .
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Wao! Ez nagyon nagy lett! Imádom a Star Wars-t, és jó, hogy megismerhetjük Obi-wan múltját! :D
    Siess a frissel!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen én is imádom a star wars-ot és amint tudom hozom ma sajna nem mert holnap a suliba lesz diáknap és megigértem a barátomnak hogy indulok vele a csocsó versenyen amin jól kell szerepelni xP de amint tudom hozom.
    Puszi:Ben

    VálaszTörlés
  5. milyen jó hogy szóltam Fridaynek, nem ? ;) mondtam, hogy nem szabad feladni :) egy pillanat alatt plusz 2 rendszeres olvasó... ez igen ;P ^^ egyébként sok sikert a versenyhez ^^
    puszi
    b. >.< ^^
    ui.: jah, am benne lennél egy linkcserében?? a the wolf is my life- al ^^ ha igen, a chatembe válaszolj :P

    VálaszTörlés
  6. köszi mindent és hát remélem nem fogok sokat bénázni.jaja
    és válaszoltam
    puszi Ben

    VálaszTörlés
  7. Nem fogsz bénázni! Biztos nagyon jó leszel! Sok sikert! :D Vagy azt nem szabad mondani? Na mindegy! :D
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  8. Köszi majd holnap megmondom milyen helyezést sikerült elérni.Arra számítok hogy benne legyünk az első négybe mert elég jól nyomjuk a csocsót majd meglátjuk .
    Puszi:Ben

    VálaszTörlés
  9. :DDD
    tök jó szertettem ..:)
    esetleg kicsit élvezhetőbb lenne ha jobban részleteznél de tényleg jó szeretem a star wars-ot.....
    ja és chat-en snaki néven írtam de mostantól nem azon fogok....:Dés tényleg mi lett a csocsó-val??

    VálaszTörlés