Oldalak

2010. november 7., vasárnap

3.Fejezet -Mennyből pokol

Amint megérkeztünk a köztársaság szívébe nekem és mesteremnek el ekket menni a jedi tanácshoz.Ugyanis megjelentek ősi ellenségünk a Sithek .Mesteremet elküldik hogy kémkedjen utánuk de nem megy egyedül Windu mester is vele megy .Én azt a feladatot kaptam hogy vigyázzak a szépséges Emmára amíg Corussantban tartózkodik .Ez ez első önálló feladatom.Megkértem a jedi tanácsot hadd utazhassunk el a Navoo bolygóra körül nézni mégis hol fog szolgálni Emma.Yoda mesternek nem tetszet annyira az ötlet de a végén beadta a derekát.
-Vigyázz hisz tudod a félelem a sötét oldalhoz vezet az erő legyen veled és naponta jelentést kérek Obi-wan ez fontos-mondta Yoda mester.-Igeni mester az erő legyen veled-mondta és elindultam hogy eláruljam a jó hírt Emmának.Annyira örült neki hogy a nyakamba ugrott én ettől kissé elpirultam de ahogy láttam ő is.Már pecek óta csak nézzük egy mást amikor Waygon mester bejött .-Emma készülödj 2 óra múlva indultok veletek megy Artu is hátha kell a segítség.-Igenis mester-mondtam.A mesteremmel kimentünk hogy eltudjon készülni Emma.
-Obi-wan!Ha bármilyen is megingást érzel az erőbe feltétlenül szólj ez fontos .Remélem emlékszel hogy kell megjavítani a lézerkardot és legrosszabb esetbe hogy hogy kell csinálni egy másikat.-Igen mester emlékszem mindenre amit te tanítottál nekem amiért hálás vagyok és ne félj mester nem lesz semmi gond.
Nagyon nehezen telt el az a pár óra .De végül eltelt és teljesen felkészültem és elmentem a mesteremmel és artuval Emmáért.El kísért a mesterem egészen a hajóig.Ne csinálj semmi ostobaságot és ne menjetek el a bolygóról csak vész esetén.-mondta mester.-Igen is mester úgy lesz az erő legyen veled.-mondta de már nagyon elegem van hogy ennyire nem bízik bennem.-Az erő legyen veletek.Artu ne engedd neki hogy hülyeséget csináljon.-mondta még búcsúkép a mester .Végre felszálltunk a hajóra.A hajón nagyon sokat beszélgettünk .Nagyon közel kerültünk egymáshoz.De megakadt a figyelmem egy fura srácon nem tetszett ahogy vigyorgott Emmára .Ez egy sziklon volt.A sárga fogait ott csillogtatta.A vörös szemével majd megettem Emmát.Láttam hogy Emma nagyon fél.Ezért megfogtam a kezét és ő odabújt hozzám.-Ne félj nem hagyom hogy bántson.-mondtam és kicsit lenyugodott szerencsére.Egyszer csak eltünt valamit éreztem az erőbe.De nem foglalkoztam vele.Megérkeztünk és gyönyörű vidék volt.Még közelebb kerültünk egymáshoz.Sokat meséltem neki a Jedikről.Ő az életéről mesélt .Árva és nincs senkije .Nehezen nyílik meg mások előtt.
Már 2 hete voltunk a bolygón.Egyik este gyönyörű kék ruhát vett fel majd leesett az állam.Gyertyákat gyújtott és úgy vacsoráztunk.-Emma én azt hiszem többet érzek irántad mint egy barát tudom hogy nem szabadna mert tiltja a jedi szabályzat de nem tudom már titkolni ezt az érzést szeretlek.-mondtam neki elég ideges voltam hogy mit szól hozzá.-Obi-wan én is szeretlek -mondta.Mindketten felálltunk megöleltük egymást és már majdnem súrolta az ajkam az övét hirtelen ránk támadt az a sziklon a hajóról.Szerencsére gyorsan kapcsoltam és fénykardomat elővettem.Tudtam hogy nagyon erős és semmi esélyem de Artu gyorsan szólt Yoda mesternek.Tudtam hogy húzni kell az időt.-Te meg ki vagy?-Kérdeztem tőle nyugtalanul.Észre vettem hogy Emma a sarokba elkezd sírni.-Dart Maul-nak hívnak és Sith lovag vagyok neked pedig ütött az utolsó órád.-mondta vigyorogva.Emma még jobban elkezdett sírni.És akkor hirtelen rám támadt .Elég jól forgatom a lézerkardot de van mit még tanulnom tőle.Minden mozdulatán látszott hogy erősebb ,mint én.Egyszer csak kirepült a kezemből a lézerkard és ott álltam vele szemben fegyvertelenül.Akkor sejtettem hogy nincs menekvés .Már emelte a lézerkardját amikor hirtelen több dolog történt.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése