Oldalak

2010. november 23., kedd

8.fejezet-A váratlan fordulat

Már 2 órája repülünk mikor meghallottam egy csattanást.Valaki rá kapcsolódott a hajónkra.Gyorsan felpattantam a lézerkardomat elővettem és kinéztem.Nem akartam hinni a szememnek.Dart Maul kínozta az embereket.Gyors felmérést csináltam.Emma ott feküdt sérülten és nem volt eszméleténél.Joey-nak levágta könyöktől lefele a kezét.Épp Emma felé tartott amikkor elhajítottam és a falhoz csapodot.Gyors felkaptam Emmát és bevittem a pilóta fülkébe.Ott volt Padme ,Anakin,és mindenki.Joey ott jajgatott és futott be mindenkit fellökve.Micsoda egy gyáva alak.Most rajtam a sor.Még egyszer utoljára rápillantottam Emmára és tudtam hogy bosszút kell állnom.Nem tudom hogy meghalt -e remélem nem.Én abba belepusztulnék.-Vigyázz magadra -ezt a mondatot még halottam és kimentem.Waygon mester nem nagyon bír a sith-el.A mester épp a földön volt így a segítségére siettem.Dart Maul egyből észrevette a dühömet.-Csak nem a kicsike miatt vagy dühös.Az a testőr nagyon tud vigyázni rá maga elé lökte a gyáva féreg hahaha-ennél nem kellet több.Begurultam én neki ugortam csak az volt a baj .Le kell győznöm valami gyenge pontja csak van.Elég sokat gondol magáról de egyedül nem tudom legyőzni.Hirtelen ereszkedni kezdtünk am azt jelenti hogy hamarosan megérkezzünk.Ez megzavarta Maul-t.Épp amikor készültem volna megölni egyszer csak hátra ugrott és lelépett.Lefagytam.Most mért nem mentem utána?Most vettem észre hogy vérzek.Megvágott egy kicsit de annyira le voltam foglalva a haragommal hogy nem éreztem semmit.Már a mester is talpon volt.Leszálltunk és orvosok jöttek fel a hajóra.Gyorsan bekötötték a kezemet.Oda rohantam Emmához.Szerencsére meg volta minden végtagja.Joey-ról ez nem lehetett elmondani.El sem hiszem hogy maga elé lökte Emmát.Most viszik Emmát el elég rosszul nézz ki de most itt van a Jedi tanács nem árulhatom el magamat.Mindenkit elláttak.Yoda mester oda jött hozzám-Büszke vagyok rád ifjú Padawan hogy megvédted a többieket nagyszerű Jedi lesz belőled -nem nagyon foglalkoztam vele mit mond mert csak Emmára gondoltam. Én nem élem túl ha lesz vele valami baj.Padmé csak Anakinnal foglalkozzik.A Mesternek el kellet mennije a Jedi templomba Anakint is elvitte.Teltek múltak az órák egyszer csak azt vettem észre hogy Padmé ott áll melletem.-NEm hiszem el hogy nem ölted meg azt a szörnyeteget.Mért nem mentél utánna?-Nem tudtam válaszolni inkább ott hagytam és elmentem megláttogatni Emmát.Leültem az ágy szélére.Meg fogtam a kezét.-Emma!!-nem tom mért de úgy érzem el kell mopndanom hogy mit érzzek ha még nincs is eszméletténél.-Én bennem most kavarognak az érzések de az t tudom hogy nagyon szertlek de nem úgy mint egy barátot sokkal többet.Nem tudok élni néküled.-Azt vettem észre hogy nyitva vannak a szemei.Elpirultam épp felakartam állni mikor megfogta a kezemet.-Én is nagyon szerettelk.ÉS sajnálom hogy nem téged választottalak én mindig is téged szerettelek csak kicsit megvoltam hülyülve.Kérlek bocsáss meg.-mit akar?nekem nincs mit megbocsáltanom neki nem is csinált semmit.Hihetetlen de felült az ágyba és mutatta hogy üljek mellé.Úgy tettem oda bújt hozzám és én átöleltem.Olyan boldog voltam mint még soha.Nagyon elbambultam egyszer csak azt vettem észre hogy egy vonalba van a fejünk és 5 centire vagyunk egymástól .El kezdet hevesen verni a szívem.  Tudtam mit kell tennem nem halaszthattam tovább a dolgot.Lassan elkezdtem közeledni az ajkaihoz.Ez hosszú másodpercig voltak.De a végén lecsaptak az ajkaim az ő ajkaira.Hihetetlen ámor töltött el  nem érdekelt semmi az sem ha ránk nyitnak.Vegyék el a lézerkardomat nem érdekel.Mostantól nem a lézerkard az életem hanem Emma.Sajnos le járt a látogatási idő és el kellet mennem .-Ígérem Este beszököm legyél fent a többit bízd rám-Azzal adtam neki még egy gyors csókot és elrohantam.Hihetetlen nagy boldogság töltött el.Amikkor a folyóson mentem hirtelen meghallottam egy eszmecserét az egyik szobába.Padme beszélt a királynővel.-Figyelj egyelőre jó ha mindenki úgy tudja hogy te vagy a királynő-nem hittem a fülemnek gyorsan mentem tovább.Ez hihetetlen Padme lenne a királynő akkor... nem értem.Majd rá kérdezzek.Gyorsan megvacsorázztam épp mikor készültem menni aludni megjött Padme.-Szia!!Hogy vagy?-nah mióta áll velem szóba?-Kösz megvagyok de ha már itt vagy hadd kérdezzek tőled valamit! Mért titkolod hogy te vagy a királynő???????Hallotam mikor beszélgettetek úgyhogy ne tagad !!!!!!!!Szóval??????????

                                                                FOLYTATJUK!!!!!!!!!!! 

6 megjegyzés:

  1. Ó, haver! Most ez komoly? F.vég?! Meghalsz! Különben tök jó lett! Siess a kövivel!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  2. Bezony ha jól számolom akkor 39 nap múlva lesz vége vagyis félbe hagyom ez van nincs tehetségem hozzá.De azért még kb. 5 fejezetre lehet számítani.

    VálaszTörlés
  3. Azta! ez most tényleg NAGYON gonosz!!!!!!!
    Siess a frissel!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm holnap lesz friss ez még gonoszabb lesz

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát nem is tudom mit írjak.Szerintem egy saját,egyedi történetet kezdj el írni ne ilyen fanfictionokat,mert az íráshoz meg lenne a tehetséged de ha olyan sztorit írsz amit már más megírt azzal nem viszed sokra.Még az nem tetszik hogy viszonylag elég rövidek a mondatok és kevés a történetben a leírás.Most ezzel nem kioktatni akarlak vagy semmi ilyesmi csak tanácsot adni hogy mikre figyelj oda.Mindegy azért tetszik a story,de lehetne jobb is.
    Puxx Lilith

    VálaszTörlés
  6. Kösz a kritikát de elmodnam hogy Obi-wanról nem volt szó az eredetiben maradok ennél ezt sem csinálom sokáig De köszi hogy hozzá szóltál

    VálaszTörlés