Oldalak

2010. november 18., csütörtök

6.fejezet-A találkozás és csalódás

  Észre sem vettem hogy már a vízalatti városba vagyunk hirtelen sok gangen teremet a szemem elé.Hát nem hiszem hogy örülnek nekünk de hát az engem nem érdekel.Mivel hamarosan látom Emmát.Jar Jar a nagy főnök elé vezetett minket.-Segítséget szeretnénk kérni valami járművet amivel a Navoora juthatunk.-kezdet bele a mester bevető nélkül.-Kaphatok mert nem láttunk szívesen titeket és Jar Jart sem-mondta a fura főnök és egy ördögi vigyor jelent meg a képén.
Jar Jar már a mi szolgánk megmentettük szolgálnia kell minket.-hirtelen eszemben jutott hogy mester mondta nekem az útközben és most hirtelen az eszembe jutott.
-Akkor menjen el veletek és ne is lássunk titeket többé-és ezzel el is ment a nagy főnök. Kaptunk valami tengerallatjárót.Én vezettem és Jar jar mutatta az utat.Ez túl könnyen ment tuti lesz valami ami tönkre teszi ezt a boldogságomat .Érzem hogy valami rossz történik a Navoo-n.Eggyel gyorsabb sebességgel kapcsoltam.Szerencsére ez a mesternek fel sem tűnt.-Mért tagadtak ki a gagenek Jar Jar?-próbáltam oldani a bennem lévő feszültséget.-Hát az az igazság mert Jar Jar csinált sok sok kicsi balesetet és emiatt -fejét lehajtotta és láttam hogy nagyon szégyelli magát.-Ne félj Jar Jar biztos van valami amiben tehetséges vagy -biztattam egy kicsit.Az úton két óriási hal is meg akart enni de sikerült elmenekülni.Bennem egyre nagyobb a feszültség.Annyira elgondolkodtam hogy észre sem vettem amikkor Navoo-ba megérkeztünk.Mester már tudta hogy a helytartó keze van a dologba amikkor droidok mászkálnak kint az utcákon.Lassan osontunk.Más padawan ilyenkor égne a láztól hogy a lézerkardját használhassa és csak Emmára gondoltam.Megláttam Emmát ,a Királynőt,a szolgákat még azt a testőrt is.Gyorsan oda osontam kihallgattam mit mond a testőr Emmának.-NE félj Emma én itt vagyok veled arra a jedire nem is számíthatsz jobban jársz velem.-ekkor már a nyakába is ugrott Emma hihetetlen düh csapott belém és elő ugrottam .a mester követtet és leszámoltunk a droidokkal.-Ti aztán durr bele -jött oda hozzám Jar Jar.Én nem foglalkoztam semmivel.Tudtam hogy valami hibádzik majd úgy tudtam.Inkább küldtek volna minket a sihtek után.Láttam a szemem sarkából ahogy Emma próbál közelebb jönni.De megtorpant.hirtelen le maradtam mivel én a haragommal foglalkoztam a mester meg győzte a királynőt hogy jöjjön velünk Corussant-ba.Csodálatos gondolom jön akkor az új szerelmes pár is .
El indultunk a hangárba.Hirtelen megtorpant a testőr.-Nem bírunk el vele neki fegyverük van nekünk meg nincs.-elnevettem magamat előre léptem-Bízd csak ránk -mondtam és Waygon-nal oda mentünk az droidhoz.-Crussantba szeretnénk menni -a mester ezt nagyon nyugodtan mondta -Corussant téves út irány várjanak letartoztatom-és megtámadtak mindet mi erre gyorsan kapcsoltunk és lézerkarddal  a 30 droiddal végeztünk egész gyorsan.A testőrnek le esett az álla.Most vettem észre csak hogy itt van Artu is.-ÁÁ Artu látom meg telt a memóriád majd megnézzem .Felszálltunk a hajóra.Én jó messze ültem Emmától de éreztem a tekintettét rajtam.Épp hogy felszálltunk már megtámadtak minket .Megsérült a hajó de Artunak sikerült megjavítani.-Ügyes vagy Artu gyere gyorsan megjavítalak és rád fér egy gyors mosás is .-Szia én Padme vagyok engem küldtek hogy takarítsam meg a kis robotot.-hirtelen nem találtam a szavakat-Szia én Obi-wan vagyok oké akkor te takarítod én javítom.-rám mosolygott huha Emma rák vörös lett tőle.-Nagyon ügyesen harcolsz Obi-wan jól forgatod a lézerkardot-rám kacsintott hát köpni nyelni nem tudtam..-Köszi de nem láttad még Yoda mestert hogy ő hogy forgatja.-Yoda mestert nagyon jól ismerem hisz gyerek korom óta ő tanított pár éve vett át Waygon mester.-Köszi hogy kiszabadítottál minket a mesterrel azt hittem hogy ott fogunk meghalni de ahogy harcoltál elképesztő volt olyan jó lennél testőrnek ide és akkor még gyakran találkozhatunk-itt ennél a mondatnál már nem csak én pirultam el-Sajnálom én Jedi szeretnék lenni jó lenne de nem lehetséges sajnálom szerintem neked is fel kéne szedned egy testőrt ahogy Emma tette -az Emma szót hangos mondtam és a többit is hallotta de ezt ez egész hajó hallotta Emma első könnycseppjei legördültek az arcán  csak egy ütést éreztem a fejemen.Utána teljes sötétség lett.
Hirtelen kinyíltak a szemeim és egyből Padme termett előttem-Istenem Obi-wan jó vagy nem esett semmi bajod ne haragudj Joy-ra tudod nagyon szereti Emmát-mondta és nem engedte hogy felálljak. -Gondolom Emma is őt -sikerült fel kellenem amikkor kimentem egyből Waygon jött hozzám -Figyelj Obiwan megsérült a meghajtó neked kell itt maradnod te leszel a felelős itt mindenért oké?Bármi van csak szólj nekem és ne engedj semmi üzenetet küldeni.-alig tudtam feldolgozni az információ forrást.-Igen is Mester -mondtam.
Waygon mester magával vitte Artu-t és  Jar Jart is sajnos a királynő elküldte Padmét akit meg kedveltem. Itt maradtam Királynővel ,Emmával Yoyval és a többi szolgával és én vagyok a főnök csodálatos ennél jobban nem is szúrhatott volna ki velem a Mester.
Padmé mielőtt ment még egy puszit nyomott az arcomra.Legalább ez erőt ad.De ahogy láttam egyre jobban összemelegednek Emma a párocskájával aki nem mer kötekedni  velem azóta hogy leütött és a mester majdnem levágta a fejét a lézerkardjával. Nehéz napok várnak rám főleg mert látszik hogy Emma keresi az alkalmat hogy beszélhessen vele .De engem az érdekel most hogy ne okozzak csalódást a mesternek hisz ő bízik bennem Emmának meg a pasijának meg sok boldogságot szolgálhatják együtt a Navoo-i királynőt de én a köztársaság őre leszek és nem foglalkozok többet nőkkel mondta is a mester a nőket mézből és méregből gyúrták össze igaza van .De bármilyen nehéz is lesz megoldom ezt a feladatott is az erő velem lesz.      

2 megjegyzés:

  1. szia :)
    szerintem naon jó lett :) nemtom, mért mondod h gagyi meg ilyenek O.o
    most akkor Emma azt az idiótát szereti, és nem Obi-want??? És Obi szerelmes lett Padme-ba??? vagy mi O.o
    siess a frissel :)
    puszi
    b. ^^

    VálaszTörlés
  2. mondtam hogy bonyolodnak a dolgok nah aki nem ért valamit az vegyen fel msn-re ha még nem tette meg és elmagyarázzom ha tudom xP

    VálaszTörlés