Oldalak

2010. november 24., szerda

9.fejezet-Hatalmas Kataszrófa

-Te hallgatoztál???-hu a francba most mit mondjak?-Öhm..csak pont meghallottam ezt a mondatott,de ne tereld el a témát!!!!!!!!!-most megfogtam -Igen én vagyok csak álruhába biztonsági szempontból de ne mond már el senkinek sem kérlek lécci ...Bármit megteszek csak ne mond el senkinek-nem hiszem el letérdelt elém és térden állva könyörög-Kérlek állj fel ne félj nem köplek be senkinek sem és nem kell semmi sem.-ez meglepte mert olyan kis érthetetlen fejet vágott-Köszönöm- azzal a nyakamba ugrott.Én gyorsan azonban ott hagytam  mivel riasztás van.-Figyelj menj a szobádba és zárd be az ajtót  nekem mennem kell.-Azzal ott hagytam a kórházba történt valami.Gyorsan Emma szobájához siettem.Dart Maul volt ott vállán Emmával-Tedd le Emmát !!!!!!Hagyd békén!!!!!!-De nem egyedül volt ott volt vele a mesterre Dart Sirius.A francba ez engem megfog ölni.Dart Maul eltűnt Emmával.Nah ne ezt nem hagyhatom.Megtámadtam Dart Sirius de hirtelen villámot tudott lőni a kezéből és telibe talált.Nem bírtam megmozdulni a francba meg kell mentenem Emmát.Nah gyerünk már nem tudtam mozogni.Füstölt az egész testem.Yoda mester ért be a szobába.-Á Dart Sirius előjöttél az egér lyukadból??????-Egyre jobban lettem.Felálltam és kiszaladtam a szobából Dart Maul után.De nem látom sehol.Artu gyorsan meg kell keresnem Artu-t.A másik folyóson volt.-Artu lépj be a rendszerbe és kapcsold ki az energiát és nézd meg hogy hol tartózkodik a sith.-Egyre idegesebb lettem.Jah istenem ha megölik Emmát ha csak egy haja szála is meggörbül én kinyírom őket.Utána magamat.-Szóval a hangárba vannak?Kösz Artu.-EL kezdtem teljes erőmből futni.A hangárba 2 zászlóalj  droid várt és ott volt mögöttük Dart Maul és ott volt Emma ébren volt.-Obi-wan Segíts kérlek segíts szeretlek kérlek ments meg.-Nem volt mit tenni elkezdtem kaszabolni a droidokkat de rengetegen voltak.Mire végeztem addig a hajó nem volt sehol.-Neeeeeeeeeeeeeeeeee Emmmmmmmmmaaaaaaaaa!!!!!!-hirtelen elkezdtem zokogni.Szedd össze magad Obi-wan gyerünk!!!!!!Bő fél óra múlva sikerült lenyugodnom és már nem sírtam. Lassan felkeltem és kisétáltam Yoda mesterrel találkoztam.-Megszökött az az átkozott.Ne félj kimentjük Emmát.-úgy tudtam.Igaza volt Padmenak meg kellet volna ölnöm Dart Mault.Ez csak is az én hibám.Hogy lehetek ilyen szerencsétlen??????-Küldünk kémeket hogy derítsék ki hogy hova rejtették Emmát.Waygon te és a padawanod fogja kimentenni úgyanis a Dart Sirius máshol lesz.-jó van csak csináljanak már valamit mert megörülük komolyan-Igen mester.-azzel elvonult Waygon mester.Valószínű hogy Waygon mester a tanács ellenére fogja kitanítani Anakint.Elkezdtem gyakorolni inkább a lézerkard forgatási módokat.Szükség lesz rá ha Dart Maul ellen küzdök.Egyszer és mindenkorra végzek azzal a tüskefejűvel.Nem tudja még hogy kivel húzott ujjat.Waygon mester a királynő egyik szolgájával jött ki.-Mester még te beszélsz nekem a kötödésről??????-itt egy kicsit elvigyorogtam magam-Jajj fogd be ifjú padawan.Jó van ne haragudj rám most már tudom mit érzel és kifogjuk szabadítani.-Obi-wan most menj aludni jobb lesz ha kialszod magadat.Lehet hogy már holnapra kiderítenek valamit.Besétáltam a szobámban és mindenhol Emmát láttam ha becsuktam a szememet akkor is őt látom nem bírok aludni.Engem nem érdekel elindulok most.Felöltöztem de a folyóson találkoztam Waygon mesterrel.-Obi-wan friss hír van tudjuk hol van Emma de képtelenség hogy legyőzzük.-nem fog lebeszélni róla.-Engem nem érdekkel én megyek!!!!!!!!!!!!-már indultam volna amikkor léptek zaját véltem hallani.És mi is -Padme mondta ezt és hálás voltam neki .Végül Padmé-ék Waygon és én elindultunk a hangárba.Összesen 33-an.Gyorsan oda ültem a pilótaülésbe és betápláltam a adatokat és fénysebességre kapcsoltam.Ne félj Emma jövők és megmentelek megígérem vagy megmentelek vagy ott halok meg!!!!!!!!!!


Tudom hogy ez egy rohadt rövid lett de a lényeg benne van !!!!!!!!!!!Tudjátok hogy mért siettek így !!!!!!!!!De remélem tetszik azért!!!!!!!!:)

1 megjegyzés: