Oldalak

2010. november 6., szombat

1.Fejezet- Nagy hiba

Obi-Wan Kenobi vagyok fiatal 16 éves és padawan.Az a álmom hogy jedi lovag lehessek.
Keményen gyakoroltam idáig.De tegnap történt valami .Épp egy fontos feladatot teljesítettünk mesteremmel Waygon Jin-nel.Nagyon jó és bölcs mester és lézerkarddal is tud bánni.Az jól bele véste a fejemben hogy a jedik élete a lézerkard.És most az egyszer nem figyeltem oda a mesteremre.Droidok ellen mentünk.Az ártatlanokat kellet megmentenünk. És ott volt egy fiatal gyönyörű lány.Gyönyörű barna haja volt zöld szeme. Még nem láttam nála szebb teremtést.Nem tudtam róla levenni a szememet.De közben jöttek a droidok és a mesterem egyedül küzd velük pedig rám is szüksége van.
-Obi-Wan hol vagy?Körbe vesznek minket!-kiabálta a mesterem.-Megyek mester -mondtam.
De először még rám mosolygott.Amikor mentem akkor hirtelen ki löték a lézer kardomat a kezemből.Nem figyeltem eléggé.Mester van egy elég nagy problémám elromlott a fénykardom!-mondtam-Ez csodálatos Obi-wan ennél jobb hírt nem tudtál volna közölni?Akkor vidd fel a hajóra az embereket és alacsonyan szálljál fel hogy feltudjak majd ugorni .-Hadarta gyorsan a mester.
gyorsan rohantam a hajóhoz és bele telt egy kis időbe míg felszálltak pedig csak 20-30-an voltak de voltak sérültek.Szerencsére a lány jól volt.Gyorsan fel szálltam és alacsonyan a mesterem elé irányitottam a hajót és ő feltudott szállni csak megsérült ápolásra szorult .Én vezettem a hajót egyedül Coroussant-ba .Fél úton voltunk amikkor bejött a lány.El kezdtünk beszélgetni meg kérdezte hogy hohy hívnak hány éves vagyok meg ilyenek.Amikor megkérdeztem tőle hogy HOGx hívják és hogy hány éves be jött a mesterem .-Itt meg mi folyik Obi-wan? Elfelejtetted már amit tanított neked Yoda mester?-Kérdezte a mesterem gyorsan és egyre emelte a hangját.-Nem természetesen nem felejtettem el csak kedves akartam lenni!
-Nah ez szép-mondta a lány és kiszaladt.Én meg utána szaladtam de mesterem megállított .Ha ezt csinálod továbbra nem lehetsz jedi válasz most jediség vagy a lány??

FOLYTATJUK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése