Oldalak

2010. november 6., szombat

2.Fejezet-A választás

-Mester én én el bizonytalanodtam -kezdtem magyarázkodni a mesteremnek .-Én ilyet még nem éreztem nem tudom mit csináljak -folytattam.Erre a mesterem azt mondta hogy -Meditálnod kénne .
Figyelj az erőre ifjú padawan.És ne agódalmaskodj az a sötét oldal jelleme.-Igen is Mester -mondtam és elvonultam.Sajnos meteorit záőrban keveredtünk és súllyosan megsérült a gép .De tudtunk üzeni a köztársaságnak és ő küldenek nekünk egy másik hajót pilótákkal .De az több mindt 1 hét.A lány folyton került engem és keresztül nézett rajtam .Az hogy elromlott a hajónk az még csak tet plusz egy lapáttal a rosszkedvén.Már eltelt 1 hét és nem történt semmi egyre kevesebb a táplálék .Én kerestem az alkalmat hogy tudjak a szép lányla beszélni .De egyik este elfogyot az élelem és elkellet mennem vadászni és megkértem a lányt hogy jöjjön velem természetesen mesterem tudta nélkül.-Még azt sem tudom hogy hogy hívnak.-mondtam teljes nyugodsággal.
-Emmának hívnak és 14 éves vagyok-mondta de ő nem volt olyan nyugodt.-Figyelj-kezdtem bele és szerte foszlott minden nyugodság ami az előbb meg volt .Egyre gyorsabban vert a szívem.-Én teljesen össze vagyok zavarodva én ilyet még nem éreztem gyerek korom óta az a álmom hogy jedi legyek de megjelentél te és elbizonytalanodtam sajnos nem lehetek jedi is és te a te..öhm-nem találtam a szavakat el kezdtem dadogni.-Az én mim férjem talán-mondta te ezt teljes nyugodsággal.
-Igen arra gondolotam-mondtam.-Erről neked kell döntenned vagy pedig titokban találkozhatnánk. Nah mit szólsz hozzá?-mondta és szép szemei megcsillantak.-Megpróbálhatjuk-mondtam és nem bírtan ki hogy el ne vigyorogjam magam.Amikor visszatértünk már ott volt a hajó.Oda mentem a mesteremhez és a szemébe néztem.
-Szeretnék Jedi lenni mester kérlek taníts tovább és bocsáss meg amiért meggyengültem!-modntam alázatossan.
-Természetesen folytatom a tanítás tehetséges vagy ifjú padawan nagy szerű jedi lesz belőled-modnta és elindultunk a köztársaság szívébe.
A hajón tudtunk Emmával találkozni titokban és egyre jobban megismertem közben egyre többet fejlődtem jediként is másfél hét alatt értünk az úti célunkhoz. Mindkét várt már a jedi tanács és a kancellár.Emmát kinevezték bátorságáért a navoo királynő mellé szolgának .De csak 1 hónap múlva mehet és engem megbíztak hogy vigyázzak rá .Biztos jól elfogjuk tölteni azt a kis időt.Ez életem legnehezebb döntése volt idáig de pont a legjobban alakultak .

1 megjegyzés:

  1. Am a kit érdekel majd a következő fejezet annyit elárulok hogy belépnek a történetbe a Sithek vagyis Dart Maul és mestere Dart Sirius még nem tom mikor hozzom majd egyszer.

    VálaszTörlés